Jubileumweekend TV Sambeek
Het programma is bekend en er zijn veel aanmeldingen, heel erg leuk! Hierbij nog wat informatie:
- Vrijdagavond
De vrijdagavond zit vol! We hebben een leuk programma vol sport, spel en gezelligheid gemaakt! Je kan je via Bram Jacobs nog aanmelden voor de wachtlijst. Verder is iedereen welkom voor de gezelligheid natuurlijk.
- Zaterdag zeskamp
We hebben een mooi aantal teams voor de zeskamp. Alle teams en personen zijn geinformeerd middels een mail op 26 juni. Natuurlijk is ook iedereen hierbij welkom voor de gezelligheid en support! Dus kom gezellig langs! Het begint om 12.45 uur en eindigt rond 17.15 uur.
- Zaterdagavond
De feestavond voorbereidingen zijn in volle gang. De feestavond start om 20.00 uur en eindigt om 01.00 uur. Mocht het Nederlands Elftal de volgende ronde halen, zullen we met een scherm ervoor zorgen dat de feestavond eerder start en we vanaf 19.00 uur voetbal kunnen kijken! Volg hiervoor de informatie op de website en socials (Instagram en Facebook).
- Zondag
Voor de zondag hebben we een leuk programma voor jong & oud! We starten vanaf 12.00 uur met de lunch (€5,- bijdrage) welke gevolgd wordt door een leuk programma met een tonprater & muziekbingo. De middag zal eindigen rond 17.00 uur! Voor deze activiteit kan je nog gewoon komen of je even nog melden via een van de commissieleden, geen probleem!
We hopen op mooi weer, veel gezelligheid & hopen jullie allen te zien!
Tot dan!
Vriendelijke groet,
Jubileumcommissie
Eric, Stan, Bram, Brit, Lieke, Brechtje en Kim